Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sumsum | użytkownik

imię i nazwiskoBartosz adresPiekary śl zarejestrowany27.12.2010 @15:45:12 ostatnio na stronie18.08.2017 @23:40:15
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty73 komentarze3378 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d5200 ;Tamron 90 VC USD, 18-55mm, 70-300mm, Helios 44m-4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Woulde    27.01.2011 @13:56:57
dzięki :D
~Szaramona    26.01.2011 @19:53:25
Dziekuję
~sylwiaquze5    25.01.2011 @17:59:25
dziękuję bardzo za komentarze
~sandritta88    25.01.2011 @16:29:24
dzięki
~Luukee    23.01.2011 @16:24:40
Podrawiam i zapraszam czesciej
~DZIKIEserce    23.01.2011 @14:39:56
Dzięki wielkie
_______
Fotografując staraj się pokazać to,
czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.
~sandritta88    23.01.2011 @12:27:28
hehe dzięki ;p
~JuliaSz    23.01.2011 @12:00:26
jeszcze raz dziękuję
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~JuliaSz    23.01.2011 @11:55:52
dziękuję pozdrawiam
przyjemnej niedzieli
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~DonEsteban83    23.01.2011 @11:49:18
dzieki za kom
~Rozynek    22.01.2011 @20:55:07
Mam jeszcze jedno pytanko .....zdjęcia bierzesz z nita a potem je tuningujesz ,czy zdjęcia też należą do Ciebie ?
_______
Zapraszam na mój profil. Wszyscy goście mile widziani
~sandritta88    22.01.2011 @17:48:46
dzięki śliczne za opinię
~szybur505    22.01.2011 @13:58:56
thx za komentarze
~becik19    21.01.2011 @18:35:09
dziękować za wizytę
heh niom lubię swoja cyfrówkę , szczególnie jesli chodzi o zdjęcia makro
pozdrawiam
~Deymos61    19.01.2011 @21:24:50
Dziękuję za uznanie i zapraszam Jak masz jakieś pytania zawsze chętnie Ci w czymś pomogę
Pozdrawiam i miłego wieczoru
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~Deymos61    19.01.2011 @21:17:57
Ten "sznurek" to linka lącząca spadochron stabilizujący i lekko spowalniający zwany przez nas drag
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~koniara2008    19.01.2011 @21:15:53
A dziekuję bardzo
~Justine123    12.01.2011 @20:04:06
Ale on naprawde był bardziej puszysty.... :D
_______
"Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył."
~ViolettaNowak    12.01.2011 @19:00:57
masz go w najnowszej Braci łowieckiej, pozdrawiam
~Justine123    10.01.2011 @19:27:03
Ale to naprawde nie jest jeti. To nie jego wina że się 'troszeczke' upasł ;p
I wgl. dziękuję
_______
"Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył."
~baam    10.01.2011 @19:04:27
hehe. ;d
~banned2    10.01.2011 @18:46:46
myslalam ze tylko jedno, bo kazdy tak zazwyczaj robi
~banned2    10.01.2011 @18:45:03
dzięki
~biszkopcik00    09.01.2011 @16:00:43
~Gdanszczak    09.01.2011 @15:16:45
dziekowa stary staram sie zeby trzymalo :D
_______
mile widziana konstruktywna krytyka, maja na celu poprawe tego co zle robie... a wiem, ze jest tego duzo heheh
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt